Moje nejoblíbenější knížka

12.05.2010 20:08

Trošku čtení, trošku slohu, trošku češtiny... to všechno dnes první hodinu čekalo na kluky a holky z 5. B. A hlavně úkol - donést si svou nejoblíbenější knížku.

Zvláštní bylo, že na knížku nezapomněl vůbec nikdo :-) a všichni měli připravené zajímavé pasáže, které chtěli přečíst kamarádům. Tedy... někteří se do čtení moc nehrnuli, ale překonali se ;-) 

Využili jsme tentokrát naší školní klubovnu, která ještě sice není dokončená, ale i tak se nám tam příjemně sedělo a povídalo. Podívejte se.

 

Jako bonus přidávám ještě básničku, která se vám líbila :-)

Jó, poezie nemusí být jen nudná a nezajímavá a básníci nebývají vždycky jen nevrlí vousatí strejdové... :-))

 

První láska

 

Pondělí

Přiběhla mi SMS

srdce - uvnitř K+S

 

Úterý

A dnes dalších dvacet pět

(Lucka bude závidět)

 

Středa

Uhranul mě jako had

Miluju ho!

 

Čtvrtek

Má mě rád

 

Pátek 

Líbal se s Terezou!!

CHci UmŘíT

Ať mě odvezou

 

Sobota

Jsem těžký černý mrak

Co teď? A co pak?

 

Neděle

Škvírou mezi vrátky

přivábím ho zpátky

Počkám si až roztaje

A POŠLU HO DO HÁJE!

 

Jarmila Košťálová, Zatoulané souhlásky

—————

Zpět