Únor 2009 ve 4.B

26.02.2009 15:07

Zdravím všechny holky i kluky i paní učitelku a moc se omlouvám, že vkládám aktualitky až dnes. Nějak nám doma stávkoval foťák a bez něj to prostě nešlo :-( Za posledních pár týdnů jste mě pěkně zásobili texty, obrázky i bezva pracemi z angličtiny, tak se na to všechno mrkněte! ;-)

 

  • Obrázky s názvem Zima nás baví jsou zde. Za sebe jen prosím - zkuste už raději nakreslit aspoň kousek jara!!! :-)

  • Dva textíky (jeden Honzíkův, druhý podepsán "Nikola Slováčková a žáci 4.B"), dvě křížovky Martinky Haščinové a k tomu ještě obrázky dokreslované podle osy souměrnosti a zajímavé mandaly najdete tady.

 

  • A pak je tady jedna pochvala od paní učitelky Šolcové:

Úspěšná účast ve školním kole recitační soutěže

Po třídním kole, kterého se účastnili všichni žáci 4.B, byly vybrány nejlepší: Barunka Černá, Terezka Kellerová, Terezka Sládečková, Danielka Vybíralová. A vybrali jsme správné recitátorky. Terezka Sládečková obsadila 3. místo a Danielka Vybíralová čtvrté. Ve velké konkurenci s pátými třídami je to velmi dobré umístění. Gratulujeme a doufáme, že v příštím roce budeme ještě úspěšnější.

Třídní učitelka a ostatní žáci 4.B

fotky jsou tady (autorka p. uč. Janoušková)

 

  • Poslední dnešní novinkou jsou práce z angličtiny. K nim byl přiložený lístek "Paní učitelka se snaží vymýšlet zajímavé projekty, které nás baví". Přiznávám, že tohle by bavilo i mě! :-)) Všechny práce jsou skvělé, jste šikulky! A i když některé nedopadly nejlíp a dostali jste z nich trošku horší známku, nic si z toho nedělejte. Hodnocení je na druhé straně obrázku a tu jsem nenafotila ;-) Snad se na mě ti, kteří tentokrát dostali jedničku, nebudou zlobit... Všechny práce jsou k vidění tady.

 

A ještě jedna malá poznámka... Když jsem si přečetla na jedné z prací podpis Domča Kašperová, nejdřív jsem se trošku lekla, že se nám Domča Pavelová vdala, změnila si příjmení a mně se nic neřeklo!! :-))

Až pak mi došlo, že tahle Domča je nová spolužačka, o které jste mi říkali :-) Budeme se na ni muset s Adélkou přijít brzy podívat a na vás všechny ostatní samozřejmě taky! Už teď se těším! Mějte se bezva!!!

Kamila Vávrová 

 

 

—————

Zpět